• CUENTOS DEL CIELO Y DE LA TIERRA

    MOLINA, TOMÀS LA GALERA Ref. 9788424624286 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Los distintos fenómenos meteorológicos explicados a través de cuentos. Tomàs Molina, un conocido hombre del tiempo, explica de una forma amena por qué nieva, qué es un tornado, por qué ocurren los terremotos o qué son los cometas.
    Ancho: 245 cm Largo: 255 cm Peso: 400 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    15,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-246-2428-6
    • Encuadernació : TAPA DURA
    • Data d'edició : 01/05/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : MOLINA, TOMÀS
    • Ilustradores : PERSAS, EL
    • Número de pàgines : 40
    • Col·lecció : ÁLBUMES ILUSTRADOS
    Los distintos fenómenos meteorológicos explicados a través de cuentos. Tomàs Molina, un conocido hombre del tiempo, explica de una forma amena por qué nieva, qué es un tornado, por qué ocurren los terremotos o qué son los cometas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.