• CORBELLA

    DE LA PINTURA EXISTENCIAL A L'ESSENCIAL

    MARTÍ I CASTELL, JOAN VIENA EDICIONES Ref. 9788483304037 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    En aquest volum, Joan Martí Castell analitza la trajectòria artística del pintor i recorre les sis etapes "espirituals" en què es divideix el seu procés evolutiu, vivencial i emotiu.
    Ancho: 230 cm Largo: 300 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    77,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-8330-403-7
    • Encuadernació : TAPA DURA
    • Data d'edició : 01/12/2006
    • Any d'edició : 2006
    • Idioma : CATALÀ
    • Autors : MARTÍ I CASTELL, JOAN
    • Número de pàgines : 160
    • Col·lecció : TAMARIT
    • NumeroColeccion : 20
    En aquest volum, Joan Martí Castell analitza la trajectòria artística del pintor i recorre les sis etapes "espirituals" en què es divideix el seu procés evolutiu, vivencial i emotiu.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.