L’any 2014, després del Congrés celebrat a Barcelona sobre la pastoral de les grans ciutats, el papa Francesc s’adreçava als participants i els deia: «Déu continua parlant-nos avui, com ho va fer sempre, per mitjà dels pobres, de la “resta”. […] El nostre desafiament és doble: ser acollidors amb els...
Dimensions:
215 x 145 x 8 cm
Peso:
300 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Autors :MOLINS GOMILA, MARIA VICTORIA / GARCÍA RODRÍGUEZ, ÁNGEL / SÁNCHEZ RODRÍGUEZ, PEIO
Número de pàgines :178
L’any 2014, després del Congrés celebrat a Barcelona sobre la pastoral de les grans ciutats, el papa Francesc s’adreçava als participants i els deia: «Déu continua parlant-nos avui, com ho va fer sempre, per mitjà dels pobres, de la “resta”. […] El nostre desafiament és doble: ser acollidors amb els pobres i immigrants i valorar la seva fe. En la fe d’aquests homes i dones hi ha un potencial enorme per a l’evangelització de les zones urbanes». Les esglésies de San Antón a Madrid i de Santa Anna a Barcelona han volgut escoltar aquestes paraules i posar-se en sortida evangelitzadora d’una manera particular. Fruit d’aquest camí ha nascut aquest llibre, que ofereix fonaments i experiència. Entre les valuoses iniciatives de la presència missionera i social de les Esglésies locals en les grans ciutats, aquesta és signe de l’acolliment espiritual de l’Església a les persones sense llar.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.