La Cristalografía nació en el albor de la primera revolución científica, sin lacras heredadas de supersticiones arcaicas, y creció en un ambiente racional, enriqueciéndose con los avances de otras ciencias. Cuando, a principios del s.XX, se produjo la segunda revolución científica, la Cristalografí...
Dimensions:
240 x 170 x 19 cm
Peso:
600 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
La Cristalografía nació en el albor de la primera revolución científica, sin lacras heredadas de supersticiones arcaicas, y creció en un ambiente racional, enriqueciéndose con los avances de otras ciencias. Cuando, a principios del s.XX, se produjo la segunda revolución científica, la Cristalografía era ya una ciencia madura, preparada para asimilar nuevos conceptos. Este libro se ocupa de la historia de esta ciencia, desde la visión de los cristales en el mundo clásico y medieval hasta los albores del s.XX, y desvela que el cristal no es una abstracción geométrica. El libro culmina con el descubrimiento de Laue en 1912, esto es, la comprobación experimental de la periodicidad cristalina que abrió camino a la Cristalografía contemporánea.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.