La prensa escrita salió de la segunda Guerra Mundial herida, como consecuencia de los destrozos que llevó el conflicto en buen número de países y de la pérdida progresiva de protagonismo por el ascenso de los medios audiovisuales, sobre todo del televisivo. A partir de 1945 los periodistas se enfren...
Ancho:
170
cm
Largo:
240
cm
Peso:
265 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
La prensa escrita salió de la segunda Guerra Mundial herida, como consecuencia de los destrozos que llevó el conflicto en buen número de países y de la pérdida progresiva de protagonismo por el ascenso de los medios audiovisuales, sobre todo del televisivo. A partir de 1945 los periodistas se enfrentaron a la creciente popularidad de la televisión, concebida fundamentalmente para el entretenimiento de la audiencia y que incluía con la información de actualidad como un elemento imprescindible. El protagonismo del nuevo medio se tradujo en una mayor capacidad de impacto, tanto para el público como para los anunciantes, que progresivamente fueron orientando, cada vez más, sus inversiones hacia la televisión. La palabra crisis está marcando la vida del periodismo escrito. Una visión de conjunto de cómo ha cambiado la prensa desde 1945 ayuda a comprender la realidad actual del periodismo.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.