• ECONOMIA SOCIAL

    VALORACIÓN Y MEDICIÓN DE LA INVERSIÓN SOCIAL (MÉTODO SROI)

    NARRILLOS ROUX, HUGO ECOBOOK Ref. 9788496877559 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Tanto el contexto actual de crisis global, como una mayor sensibilización de la sociedad con los aspectos sociales y medioambientales, ha propiciado que vuelvan a replantearse varios de los principios que rigen nuestras economías de mercado. Uno de éstos, el que abordamos en nuestro libro, y que ha ...
    Dimensions: 240 x 170 x 10 cm Peso: 270 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    18,00 € 17,10 € 5%
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-96877-55-9
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/12/2012
    • Any d'edició : 2012
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : NARRILLOS ROUX, HUGO
    • Número de pàgines : 148
    • Col·lecció : ECONOMISTA
    Tanto el contexto actual de crisis global, como una mayor sensibilización de la sociedad con los aspectos sociales y medioambientales, ha propiciado que vuelvan a replantearse varios de los principios que rigen nuestras economías de mercado. Uno de éstos, el que abordamos en nuestro libro, y que ha predominado desde hace décadas, es que el valor de una empresa está representado por el valor económico-financiero.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.