• GASTON NO QUIERE DORMIR

    FURLAUD, SOPHIE / ROSENBERG, NATASCHA SM Ref. 9788491824480 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Es hora de ir a dormir, pero a Gastón se le ocurren muchas cosas para no meterse en la cama. Un cuento para que los más pequeños se familiaricen con el hábito de ir a dormir.
    Dimensions: 170 x 170 x 10 cm Peso: 174 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    5,95 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-9182-448-0
    • Encuadernació : TAPA DURA
    • Data d'edició : 01/01/2019
    • Any d'edició : 2019
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : FURLAUD, SOPHIE / ROSENBERG, NATASCHA
    • Ilustradores : ROSENBERG, NATASCHA
    • Número de pàgines : 14
    • Col·lecció : GASTÓN
    Es hora de ir a dormir, pero a Gastón se le ocurren muchas cosas para no meterse en la cama.
    Un cuento para que los más pequeños se familiaricen con el hábito de ir a dormir.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.