• MANUAL BÁSICO DE COMUNICACIÓN CORPORATIVA

    ERVITI ILUNDÁIN, MARÍA CARMEN EUNSA Ref. 9788431334413 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Tras leer este manual sabrás responder a la pregunta de qué es la Comunicación Corporativa, porque aquí encontrarás las ideas clave. ¿Qué es la identidad, la imagen y la reputación corporativa? ¿Con qué medios cuentan las organizaciones para comunicarse con sus diferentes públicos? ¿Cómo se gestiona...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    12,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-313-3441-3
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 22/11/2019
    • Any d'edició : 0
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : ERVITI ILUNDÁIN, MARÍA CARMEN
    • Número de pàgines : 120
    • Col·lecció : APUNTES
    Tras leer este manual sabrás responder a la pregunta de qué es la Comunicación Corporativa, porque aquí encontrarás las ideas clave. ¿Qué es la identidad, la imagen y la reputación corporativa? ¿Con qué medios cuentan las organizaciones para comunicarse con sus diferentes públicos? ¿Cómo se gestiona un plan de comunicación interna o se elabora una campaña de patrocinio? Esta información se presenta de forma sencilla y con ejemplos que la hacen más asequible.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.