Una vegada hi havia un gentil, és a dir, un home que no practicava cap religió. Era molt savi, però no teniacap coneixement de Déu ni creia que hi hagués res després de la mort. Cercant remei a la seva tristesa, arribà aun bosc ple de fonts i de bells arbres fruiters.Mentrestant, s?esdevingué que tr...
Autores :LLULL, RAMÓN / MORETA, IGNASI / FANLO, AFRICA
Ilustradores :FANLO DÉU, ÀFRICA
Número de páginas :40
Colección :PETIT FRAGMENTA
NumeroColeccion :6
Una vegada hi havia un gentil, és a dir, un home que no practicava cap religió. Era molt savi, però no tenia cap coneixement de Déu ni creia que hi hagués res després de la mort. Cercant remei a la seva tristesa, arribà a un bosc ple de fonts i de bells arbres fruiters. Mentrestant, s?esdevingué que tres savis es van trobar a la sortida d?una ciutat. L?un era jueu, l?altre cristià i el tercer musulmà. En veure?s, es van saludar, acollir i acompanyar. Cadascú parlava als altres dos de la seva creença i els seus pensaments, i parlant, parlant, arribaren al bosc per on caminava el gentil? Amb el Llibre del gentil i dels tres savis, Ramon Llull (1232-1316) ens ofereix una sorprenent paràbola interreligiosa amb un desenllaç desconcertant.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.