Un viatge a l’interior de l’ànima.La Fundació Bernat Metge reprèn l’edició i traducció de l’obra d’Aristòtil amb la publicació d’un dels seus tractats filosòfics més importants, el De l’ànima, que reflexiona sobre la naturalesa dels éssers vius. A diferència de la visió materialista i del dualisme p...
Un viatge a l’interior de l’ànima. La Fundació Bernat Metge reprèn l’edició i traducció de l’obra d’Aristòtil amb la publicació d’un dels seus tractats filosòfics més importants, el De l’ànima, que reflexiona sobre la naturalesa dels éssers vius. A diferència de la visió materialista i del dualisme platònic, Aristòtil hi defensa el monisme psicofísic, la unitat ontològica de cos i ànima, a partir de la concepció que és l’ànima el que constitueix l’essència o substància de tot ésser viu. Aquesta obra fonamental del pensament antic, que va tenir una influència enorme en els estudis posteriors entorn de l’ànima i de la subjectivitat (entre ells, Avicenna, Tomàs d’Aquino i Immanuel Kant), ha estat curada per Miguel Candel, doctor i professor de filosofia i especialista en l’obra de l’estagirita.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.