La Mare: Comèdia de mal gust en dos actes i epíleg va ser escrita el 1924, publicada per primera vegada el 1967 i portada a escena tres anys després. Des d?aleshores és considerada com una de les millors peces teatrals de S.I. Witkiewicz i com una de les més representatives de la seva dramatúrgia. P...
La Mare: Comèdia de mal gust en dos actes i epíleg va ser escrita el 1924, publicada per primera vegada el 1967 i portada a escena tres anys després. Des d?aleshores és considerada com una de les millors peces teatrals de S.I. Witkiewicz i com una de les més representatives de la seva dramatúrgia. Perquè, en aquesta comèdia, a la crua visió de la decadència de l?aristocràcia i a la crítica ferotge de la ideologia del progrés s?hi uneix la destrucció, des de dins, de les convencions del teatre realista, dels drames de família burgesa: la paròdia i la imitació irònica d?Ibsen i de Strindberg als dos primers actes condueixen, a l?epíleg, a l?eclosió d?una realitat que es filtrava secretament des del principi de l?obra. Amb tot això, i gràcies a l?art de Witkiewicz, el lector de La Mare té assegurada la diversió en tot moment.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.