«Contra el relativismo» es libro que pertenece, por su longitud y su intención, al género del panfleto, pero no es un panfleto al uso. Su análisis del relativismo no pretende ofrecer verdades que lo nieguen, sino comprender algunos de sus concepto básicos, desarrollarlos y, desde ellos mismos, proce...
Dimensions:
220 x 140 x 9 cm
Peso:
214 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
«Contra el relativismo» es libro que pertenece, por su longitud y su intención, al género del panfleto, pero no es un panfleto al uso. Su análisis del relativismo no pretende ofrecer verdades que lo nieguen, sino comprender algunos de sus concepto básicos, desarrollarlos y, desde ellos mismos, proceder a su crítica. Como expone el propio autor, «el problema no es ya qué pasa con las prácticas mágicas de, digamos, los azande y sus correspondientes creencias, sino qué ocurre en un mundo donde “los otros” han aprendido muchas cosas de “nosotros”, entre ellas la existencia del relativismo».
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.