El nacimiento del Estado israelí, en mayo de 1948, estuvo enmarcado -antes incluso de producirse- por una serie de complejas operaciones internacionales, en las que la Organización de las Naciones Unidas desempeiló un papel esencial, y, como funcionario de la ONU, Pablo de Azcárate ocupó cargos impo...
Dimensions:
216 x 150 x 20 cm
Peso:
425 gr
Esgotat
17,50 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-120024-0-9
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/02/2019
Any d'edició :2019
Idioma :CASTELLÀ
Autors :DE AZCARATE, PABLO
Número de pàgines :338
Col·lecció :LA VALIJA DIPLOMATICA
NumeroColeccion :54
El nacimiento del Estado israelí, en mayo de 1948, estuvo enmarcado -antes incluso de producirse- por una serie de complejas operaciones internacionales, en las que la Organización de las Naciones Unidas desempeiló un papel esencial, y, como funcionario de la ONU, Pablo de Azcárate ocupó cargos importantes en Jerusalén, El Cairo y otras capitales en un, período particularmente conflictivo, entre 1948 y 1952. Es interesante recordarlo precisamente ahora, para conocer mejor las condiciones del surgimiento de Israel como Estado.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.