• TESTING THE SPOKEN ENGLISH OF YOUNG NORWEGIANS

    HASSELGREEN, ANGELA CAMBRIDGE Ref. 9780521544726 Altres llibres del mateix autor
    This book reports on a two-part study: the validation of a test of spoken English for Norwegian secondary school pupils and the corpus-based investigation of the role played by 'smallwords', such as 'well', 'sort of', and 'you know', in bringing about fluency. The first study builds on the Messi...
    Ancho: 152 cm Largo: 227 cm Peso: 500 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    45,90 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-0-521-54472-6
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/03/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : ANGLÈS
    • Autors : HASSELGREEN, ANGELA
    • Número de pàgines : 320
    This book reports on a two-part study: the validation of a test of spoken English for Norwegian secondary school pupils and the corpus-based investigation of the role played by 'smallwords', such as 'well', 'sort of', and 'you know', in bringing about fluency. The first study builds on the Messickian six central aspects of construct validity to produce a practical framework for test validation. It identifies potential sources of invalidity in the test being examined particularly relating to 'fluency'. The second study sets about to explore the concept of fluency, and to expose the extent to which it is acknowledged in the literature to be associated with smallwords, albeit under other names. The findings from the corpus study are drawn on to propose new elements to include in descriptors of fluency, and the implications of the study for classroom practices are discussed.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.