MUCHOS HAN SIDO los trabajos dedicados al estudio de las denominadas cláusulas absolutas, tanto en la gramática tradicional como en los distintos modelos lingüísticos teóricos actuales. Este libro ofrece un estudio completo sobre las propiedades de estas cláusulas. Se analizan en él, desde una persp...
Dimensions:
210 x 135 x 23 cm
Peso:
550 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
MUCHOS HAN SIDO los trabajos dedicados al estudio de las denominadas cláusulas absolutas, tanto en la gramática tradicional como en los distintos modelos lingüísticos teóricos actuales. Este libro ofrece un estudio completo sobre las propiedades de estas cláusulas. Se analizan en él, desde una perspectiva integradora, sus características gramaticales internas y externas. Se presta especial atención a su estructura sintáctica y a sus posibles estructuras informativas. Se analiza también la relación sintáctica mediante la que se vinculan a la oración finita en la que aparecen insertas, así como la relación argumentativa que se establece entre ambas. Isabel Pérez Jiménez es Doctora en Lingüística Hispánica por la Universidad Complutense de Madrid.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.