• EFICACIA DEL FRACASO

    REPRESENTACIONES CULTURALES EN LA SEGUNDA PARTE DEL QUIJOTE

    LAYNA RANZ, FRANCISCO POLIFEMO Ref. 9788486547776 Altres llibres del mateix autor
    En 1615 don Quijote manifiesta una moral distinta a la lucida en sus dos salidas anteriores. Devaluados los modelos, todo se desenvuelve en un escenario de astucias enfrentadas, donde la verdad no depende solo de perspectivas, sino de que es difícil saber qué quieren decir otras personas, si son ast...
    Ancho: 145 cm Largo: 210 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    25,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-86547-77-6
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/01/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : LAYNA RANZ, FRANCISCO
    • Número de pàgines : 448
    En 1615 don Quijote manifiesta una moral distinta a la lucida en sus dos salidas anteriores. Devaluados los modelos, todo se desenvuelve en un escenario de astucias enfrentadas, donde la verdad no depende solo de perspectivas, sino de que es difícil saber qué quieren decir otras personas, si son astutas. Por tanto, no es suficiente enderezar las intenciones a buenos fines. En este nuevo escenario, don Quijote ?melancólico y prudente? ya no tiene que defender su condición de caballero andante, sino la de agente de su propia acción. Se ha pasado de plantear el problema del origen unívoco del texto ("Quijote" 1605) al problema del origen unívoco del "yo" ("Quijote" 1615).

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.