Los archivos, habituales fuentes de información para la Historia, pueden también ser objeto de estudio. Conocer sus orígenes, el lugar que ocupan en las instituciones, su ubicación, las personas que los han vivido, los fondos que se han ido incorporando y los que se han perdido irremediablemente, re...
Dimensions:
235 x 150 x 10 cm
Peso:
365 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Los archivos, habituales fuentes de información para la Historia, pueden también ser objeto de estudio. Conocer sus orígenes, el lugar que ocupan en las instituciones, su ubicación, las personas que los han vivido, los fondos que se han ido incorporando y los que se han perdido irremediablemente, resulta imprescindible para comprender su presente. En el caso del Archivo de la Universidad Complutense de Madrid, era necesario dar un paso más allá y asomarse a la evolución de las políticas educativas y archivísticas del país, y a la de la propia universidad, tomando como punto de partida el traslado desde Alcalá de Henares en 1836. Esta obra intenta recoger todos estos aspectos, sin restar relevancia a su principal protagonista: el Archivo.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.