En este libro se ofrece una lectura de El arte de la fuga de Sergio Pitol realizada a partir de la estética de M. Bajtín y del retrato de la tradición novelesca formulado por M. Kundera. Bajo este enfoque, el texto del autor Premio Cervantes 2005 se presenta como una novela de formación escrita y pr...
Ancho:
135
cm
Largo:
210
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
En este libro se ofrece una lectura de El arte de la fuga de Sergio Pitol realizada a partir de la estética de M. Bajtín y del retrato de la tradición novelesca formulado por M. Kundera. Bajo este enfoque, el texto del autor Premio Cervantes 2005 se presenta como una novela de formación escrita y protagonizada por un humanista pícaro y cosmopolita que reconstruye su identidad dialogando con los personajes encontrados o imaginados, los libros escritos, traducidos o leídos, las experiencias vividas o tan solo soñadas, dando vida a una fuga literaria en la que el autor mexicano se parodia a sí mismo haciéndose ficción.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.