Arthur Rimbaud, a excepción de Una temporada en el infierno, nunca publicó ningún otro libro, aunque sí escribió el Libro pagano o Libro negro, del que nadie, desde 1873, ha sabido nada. El resto de su obra, lo que hoy conocemos como Iluminaciones, poesías y últimos versos y canciones son inventos d...
Ancho:
125
cm
Largo:
190
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Arthur Rimbaud, a excepción de Una temporada en el infierno, nunca publicó ningún otro libro, aunque sí escribió el Libro pagano o Libro negro, del que nadie, desde 1873, ha sabido nada. El resto de su obra, lo que hoy conocemos como Iluminaciones, poesías y últimos versos y canciones son inventos de la tradición editorial y de sus allegados, especialmente de Paul Verlaine. Rimbaud escribía sus poemas para incluirlos en la correspondencia a los amigos y poetas de la época, o los entregaba en mano. Como las cuartillas se presentan en su mayoría sin fecha y muchas de ellas sin título, el orden de lectura esperado no existe. En este ensayo, Josep Forment nos propone una nueva forma de leer los escritos de Rimbaud para convertir su lectura en un juego.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.