Las dos primeras partes de esta obra tratan de la naturaleza del estilo y la historia de los estilos. Están repletas de definiciones y distinciones, inferencias e hipótesis que no constituyen un sistema formal, sino una red de conceptos interrelacionados, complementarios. La tercera y última parte d...
Dimensions:
250 x 190 x 35 cm
Peso:
1063 gr
Esgotat
49,95 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-368-1366-1
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/04/2000
Any d'edició :2000
Idioma :CASTELLÀ
Autors :MEYER, LEONARD
Número de pàgines :552
Col·lecció :MÚSICA
Las dos primeras partes de esta obra tratan de la naturaleza del estilo y la historia de los estilos. Están repletas de definiciones y distinciones, inferencias e hipótesis que no constituyen un sistema formal, sino una red de conceptos interrelacionados, complementarios. La tercera y última parte del libro tiene como objetivo mostrar como los conceptos desarrollados anteriormente podrían utilizarse para explicar del modo más específico y concreto posible las formas en que las creencias ideológicas de una época -en este caso el siglo XIX- se tradujeron en constricciones musicales y afectaron con ello a las elecciones realizadas por los compositores.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.