La marca de l?aigua és un llibre sobre Venècia, però és, sobretot, una interpretació singular d?allò que ens sedueix d?aquesta ciutat fabulosa: la combinació de llum i penombra, l?empremta del passat sobre la pedra, els reflexos de l?arquitectura sobre la superfície de l?aigua, l?atmosfera especial ...
Ancho:
145
cm
Largo:
215
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
La marca de l?aigua és un llibre sobre Venècia, però és, sobretot, una interpretació singular d?allò que ens sedueix d?aquesta ciutat fabulosa: la combinació de llum i penombra, l?empremta del passat sobre la pedra, els reflexos de l?arquitectura sobre la superfície de l?aigua, l?atmosfera especial que sorgeix del contrast entre el que és perible i el que podria semblar immortal... Fruit d?una sensibilitat molt poca comuna, aquest bellíssim cant d?amor a Venècia del premi Nobel Joseph Brodsky és una guia d?excepció per deixar-se perdre d?una manera real o imaginària per la ciutat dels canals.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.