LES CINC CARTES D'AMOR D'AQUEST VOLUM VAN SER PUBLICADES PER PRIMERA VEGADA L'ANY 1669 A FRANÇA AMB UN ÈXIT ROTUND. ENCARA AVUI SE SEGUEIXEN LLEGINT I PUBLICANT, TOT I DESCONÈIXER SI REALMENT LES VA ESCRIURE O NO LA MONJA MARIANA ALCOFORADO. La sensibilitat, plenament moderna, que transmeten aqueste...
Ancho:
120
cm
Largo:
180
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
LES CINC CARTES D'AMOR D'AQUEST VOLUM VAN SER PUBLICADES PER PRIMERA VEGADA L'ANY 1669 A FRANÇA AMB UN ÈXIT ROTUND. ENCARA AVUI SE SEGUEIXEN LLEGINT I PUBLICANT, TOT I DESCONÈIXER SI REALMENT LES VA ESCRIURE O NO LA MONJA MARIANA ALCOFORADO. La sensibilitat, plenament moderna, que transmeten aquestes cartes portugueses les converteix en un tractat sobre l'amor. Escrites des de la desesperació i el desig, en un procès d'autoconeixement, les cartes expressen, amb profunditat i intensitat, l'essència més íntima de la naturalesa humana: l'amor, aquell sentiment que tard o d'hora se'ns contagia. Epíleg de Meri Torras
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.