Comedia en tres actos, sobre el mundo de los cuentos.El Lobo se sienta en el banquillo acusado de ser el terror de Cuentilandia. Víctimas y testigos desfilan por el estrado en un entretenido proceso en el que Eleuterio, el juez serio, con la ayuda de los niños, emite al final su veredicto. ¿Culpable...
Ancho:
125
cm
Largo:
195
cm
Peso:
90 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Comedia en tres actos, sobre el mundo de los cuentos.El Lobo se sienta en el banquillo acusado de ser el terror de Cuentilandia. Víctimas y testigos desfilan por el estrado en un entretenido proceso en el que Eleuterio, el juez serio, con la ayuda de los niños, emite al final su veredicto. ¿Culpable o inocente? ¡Léete el libro y lo descubrirás!Dirigido a todos los públicos, especialmente a niños.Actores: niños y niñas a partir de los 6 años? ¡hasta 90!Número de personajes variable, desde 10 hasta 25.Fácilmente adaptable al número de actores y a cualquier grupo de niños y niñas.Duración aproximada, según el número de personajes: 40-50 minutos.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.