Juan Lamillar presenta en Las formas del regreso siete secciones de temática diversa que permiten una lectura coherente del conjunto. Cada una de ellas, con una palabra significativa como título, se detiene en una forma de contemplar y aprehender algunas parcelas de la realidad. Aspectos de lo cotid...
Ancho:
130
cm
Largo:
190
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Juan Lamillar presenta en Las formas del regreso siete secciones de temática diversa que permiten una lectura coherente del conjunto. Cada una de ellas, con una palabra significativa como título, se detiene en una forma de contemplar y aprehender algunas parcelas de la realidad. Aspectos de lo cotidiano («Estampas» o «Cuerpos», siete sonetos en la sección central) y visiones culturales («Músicas», «Fábulas», «Figuras») se enmarcan entre dos partes más breves, que retoman temas característicos de su poesía: la presencia de la luz («Luces») y la meditación sobre el tiempo («Tiempos»).
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.