• NUEVOS MODELOS ORGANIZATIVOS EN LA ENFERMERIA QUIRÚRGICA DEL SIGLO XXI

    PEREZ MORALES, MARIA JOSE FORMACION ALCALA Ref. 9788495658791 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    La enfermería del bloque quirúrgico. Innovaciones en el bloque quirúrgico. Los procesos de esterilización. La calidad en los cuidades de enfermeria al paciente quirúrgico.
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    24,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-95658-79-1
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/01/2003
    • Any d'edició : 2003
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : PEREZ MORALES, MARIA JOSE
    • Número de pàgines : 203
    • Col·lecció : QUIRÓFANO
    La enfermería del bloque quirúrgico. Innovaciones en el bloque quirúrgico. Los procesos de esterilización. La calidad en los cuidades de enfermeria al paciente quirúrgico.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.