Tothom vol salut i, a més, el pes perfecte. De vegades, però, la cosa no és tan senzilla sobretot si només plantegem el repte d?aprimar-nos com una qüestió de menjar poc o massa; o de seguir una dieta difícil de continuar si no sabem per què la fem. La doctora Pilar Senpau explica que aprimar-se o e...
Tothom vol salut i, a més, el pes perfecte. De vegades, però, la cosa no és tan senzilla sobretot si només plantegem el repte d?aprimar-nos com una qüestió de menjar poc o massa; o de seguir una dieta difícil de continuar si no sabem per què la fem. La doctora Pilar Senpau explica que aprimar-se o engreixar-se està directament relacionat amb els nostres sentiments, sense deixar de perdre de vista, evidentment, què mengem, en quina quantitat o si fem o no esport. Però, la clau és a les emocions, és a dir al cervell. La doctora Senpau, en les trenta històries reals d?homes i dones que passen per la consulta, recollides en aquest llibre, ens fa veure l?íntima relació que hi ha entre els quilos i els sentiments i, a la vegada, explica les claus per tal que cadascú pugui aprendre a aprimar-se.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.